reklama

Evolúcia závisti, neúcty, neprajnosti...

Všetko sa vyvíja nejakým tým tempom. Ale vlastnosti uvedené v názve tohto článku ( a je ich ešte viac než tie vypísané ), sa vyvíjajú tempom raketovým. Raz darmo, sú to vlastnosti medzi ľuďmi veľmi obľúbené...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ľudská závisť, zloba, neprajnosť a mnohé iné vlastnosti, prešli obrovskou rýchlosťou do vyššieho levelu. Raz darmo, vývoj nezastavíš a najobľúbenejšie ľudské vlastnosti nemôžu predsa zaostávať. Skôr mám dojem, že sa im darí vo vývoji najlepšie. Ale ako som spomenul je tu nový level. Už sa nezávidia autá, vily, oblečenie a iné hmotné statky. Dnes sa už závidí šťastie, harmónia, porozumenie, úcta, radosť či smiech. Pritom toto všetko si môže vniesť a prijať do života každý. Akurát na tom treba popracovať. A tu nastáva problém. Vynaložiť energiu nato, aby sme boli šťastní, spokojní a dopriali to aj ostatným je veľmi namáhavé. Jednoduchšie je kritizovať a závidieť všetkým tým, ktorí lenivosť prekonali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je úžasné sledovať, ako niektorí ľudia vyšperkovali strkanie nosa do cudzích záležitostí, ponižovanie a výsmech do najvyššej kvality. Máte krásny partnerský vzťah ? Nie, nie. Na to sa musíme pozrieť, treba to preveriť. Treba medzi tých dvoch zasiať nejaké to semienko pochybnosti. Ste veselý a rozveselujete aj ostatných ? To snáď nie...!!!! Aká veselosť a smiech ? To musí skončiť ! Nebude tu nikto chodiť vysmiaty a nedajbože vyškerený. Máte záľubu, ktorá vás baví ? Venujete sa jej s ľahkosťou a radosťou ? A nedajbože sa o to podelíte s ostatnými ? Nebuďte trápny !!! Aká ľahkosť a radosť...dosť bolo !!! A z akého dôvodu to vytrubujete do sveta ??? Že vás niečo baví...to sa predsa nepatrí...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Berieme sa obrovsky vážne. Mnohí sa tvária dôležito, hrajú sa na intelektuálov, kritizujú a s radosťou si do každého kopnú. Ale väčšinou utajene, skrytí za svoje "nicky", nepravé mená či fotky na sociálnych sieťach. Tu zasa skrytí za "alias prezývku". Premýšľam, že kam sa toto všetko ešte dá posunúť. Čo si ešte budú ľudia závidieť ??? Čo ešte budú kritizovať ??? Hustotu stolice ? Farbu moču ? Alebo sa všetci navzájom zlikvidujú kvôli tomu kto je väčší tupec ?

Vývoj nezastavíš, ale keď sa tak okolo seba pozerám, tak ľudstvo nenapreduje. Ľudstvo cúva. A obrovskou rýchlosťou. Skoro nikomu už nezáleží na prejavoch úcty. Nedokážeme sa podporiť, povzbudiť. Nedokážeme si poradiť. A tá úžasná radosť keď sa iným nedarí alebo urobia chybu. Ľudia medzi sebou súperia ako zmyslov zbavení. Radšej keby všetko robili s hravosťou a nesúťažili.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Sem na blog som neprišiel, aby som súťažil v dosahovaní karmy a čítanosti mojich príspevkov. Prišiel som sem, aby som tu slobodne písal o všetkom o čom písať chcem ja. A nie, aby som sa prispôsoboval "intelektuálnym" tupcom, ktorý tu nielen mňa, ale aj iných blogerov chcú znechutiť. Kritizovať vie každý blbec, tvoriť to chce "gule". Medziľudské vzťahy boli skoro v každom období katastrofálne, ale v súčasnosti nemajú obdobu. Ale ako hovoril Bohumil Stejskal: "Já su klidnéj". Verím v príčinu a následok, takže každý raz bude papať čo si navaril.

A na záver pridám citát anglického spisovateľa a básnika Kingsleya Amisa - "Ak nie ste schopní nikoho naštvať, nemá cenu púšťať sa do písania..."

Roman Kvalténi

Roman Kvalténi

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som autor humorných kníh Dimenzia humoru a Život Tichomíra Hluka. Píšem výlučne humor a aj keď zabŕdnem do rôznych tém okolo nás, snažím sa ich vždy podať humorne. Moje knihy sú dostupné na stránke Elist.sk. S vydavateľstvom Elist spolupracujem od mája 2016. S jeho pomocou sa mi podarilo knihu Dimenzia humoru dostať na pulty kníhkupectiev po celom Slovensku. Tvrdím, že sny sa dajú plniť v každom veku a za svojím tvrdením si stojím. Moje dielka vydávam pod pseudonymom R. K. Mimozemšťan. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu