reklama

Sranda musí byť !!!

Kdesi som čítal, že zmyslu pre humor či humoru samotnému sa nedá naučiť. Že je to jednoznačne zdatnosť, ktorú buď máte danú do vienka alebo nie. Niečo na tom bude.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Keď som vo svojich 43 rokoch začal písať svoju prvú knihu, bolo to hlavne z dôvodu absencie smiechu a humoru. Bol som na humor zvyknutý od svojich študentských čias. Rozdával som dobrú náladu, robil si prču zo všetkého čo život prinášal. A potom zrazu ticho... Sranda sa pomaly, ale isto z našich zivotov vytrácala. Začalo mi to všetko chýbať. A tak vznikla moja prvá kniha, ktorej som dal názov Dimenzia humoru. Pri jej písaní som sa totiž naozaj cítil ako v inej dimenzii. Písalo sa ľahko a navyše som sa pri tom úžasne zabával. Všetko naokolo prestalo pre mňa existovať. Áno bol som zrazu súčasťou svojho malého vesmíru, vesmíru humoru. Keď si z odstupom času spomínam na tie tvorivé chvíle, prišiel som na to, že asi ten dar od Pána Boha mám. Pretože keď tvoríte s ľahkosťou a s pocitom radosti na duši, jedná sa takmer s určitosťou o správnu cestu. Ono všetko pre čo sa v živote rozhodnete a ide to hladko, je jasným znamením správneho rozhodnutia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rovnaký pocit ako pri písaní Dimenzie som mal aj pri tvorbe druhej knihy, ktorá má názov Život Tichomíra Hluka. Ľahkosť a skvelá zábava. Predstavujete si všetky tie situácie, o ktorých píšete a je vám veľmi rehotno. A hlavne som si uvedomil aký úžasný dar som dostal. Vyčariť ľuďom úsmev na tvári, zbaviť ich ( aspoň na chvíľu ) starostí a dodať im dávku rehotnej energie, ktorú tak všetci dennodenne potrebujeme. Pre tieto krásne možnosti chcem svoj dar využiť. Nepremrhať ho. Robiť srandu s ľahkosťou a radosťou. Natlačiť na pílu, nepísať knihy ako na bežiacom páse. Za každú cenu a za každých okolností. Nechcem to robiť v duchu hesla "SRANDA MUSÍ BYŤ !!!" Humor má k ľuďom prísť ľahko ako vánok, ale zároveň má pôsobiť razantne. Hlavne na bránicu. Tak sa teda idem tejto bohumilej činnosti venovať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tento môj prvý článok na tomto blogu berte ako malé predstavenie sa. Predstavenie sa vám, ktorí tu budete s mojimi článkami, úvahami a názormi prichádzať do styku. Nedávno tu bol uverejnený rozhovor s mojou maličkosťou. Ako R. K. Mimozemšťan ( môj pseudonym ) som rozprával o svojej tvorbe, knihách a živote. V tomto rozhovore som spomenul, že okrem srandy sa rád zaoberám mystikou a spiritualitou. A zistil som, že táto oblasť vytvára v poslednej dobe obrovský priestor na srandu. Veď to ohromujúce množstvo "odborníkov", jasnovidcov, duchovných učiteľov, prorokov ma predsa nemohlo nechať chladným. No a hitom posledného obdobia je "kaučing". Pomaly každý bude "kauč". A hlavne na všetko potrebujeme týchto "kaučov". Na varenie, na sex, vzťahy, na správne močenie, ale i na správny výdaj veľkej stolice. Na toto všetko potrebujeme "kaučing". Aby som bol však presný. V duchovný svet, spiritualitu a mystiku verím. Zo srdca a bez donútenia. Mám obrovské množstvo životných skúseností a prežitých situácií, na základe ktorych som si vytvoril svoj vlastný obraz a názor. Aj z tejto oblasti budú moje články a úvahy. Niektoré budú nové a niektoré budú použité z môjho fb profilu. Ľuďom sa páčili, tak sa o ne podelím aj tu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Rozplakať ľudí vie každý, ale aby ste ich rozosmiali, musíte byť "tak trochen" na hlavičku. A keďže túto poziadavku spĺňam, využijem s radosťou svoju diagnózu pre spoločnú vec. Želám všetkým čitateľom krásny deň a všetko len to najlepšie.

Roman Kvalténi

Roman Kvalténi

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som autor humorných kníh Dimenzia humoru a Život Tichomíra Hluka. Píšem výlučne humor a aj keď zabŕdnem do rôznych tém okolo nás, snažím sa ich vždy podať humorne. Moje knihy sú dostupné na stránke Elist.sk. S vydavateľstvom Elist spolupracujem od mája 2016. S jeho pomocou sa mi podarilo knihu Dimenzia humoru dostať na pulty kníhkupectiev po celom Slovensku. Tvrdím, že sny sa dajú plniť v každom veku a za svojím tvrdením si stojím. Moje dielka vydávam pod pseudonymom R. K. Mimozemšťan. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu